REKLÁMKAMPÁNY TERVEZÉSE
(KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)
A feladat reklámkampány készítése volt a Meska számára, mely egy olyan weboldal, ahol kézzel készült, egyedi termékeket lehet vásárolni.
MÁRKASZEMÉLYISÉG: nő, 30 éves, művészeti manager, felsőfokú végzettség, nem márkafüggő, kézműves ruhákat hord, belvárosban lakik stúdiólakásban, művészetek iránt érdeklődik, iPhone, érdekli az enyhén ezoterikus egészséges életmód, zöld meggyőződés, rövid haj.
CÉLCSOPORT: budapesti 18-4 éves nő, közép vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik.
A REKLÁM CÉLJA: a márka feljebb pozíciónálása.
A REKLÁM HANGVÉTELE: közvetlen, hiteles.
FELADAT ESZKÖZEI: sajtóhirdetés, Facebook applikáció, ambient és wish (25-30 mp).
SZLOGEN: Jó Meskának lenni!
Ambient
Sajtóhirdetés
Wish storyboardja
POS KAMPÁNY TERVEZÉSE
(KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)
Az alábbi képeken egy játékbolt számára terveztem POS kampányt. A választott márkám
a Lego volt, amin beül a Dino Legónak készítettem terveket.
A kampány szlogene: vadássz a dínókra!
KIRAKAT GRAFIKA
Techikailag egy átlátszó, vagy fehér vinyl-re nyomott négy színcolor, plotterrel körbevágott nyomat 1 méteres szegmensekből összeállítva. A kampányra a következő kirakatgrafika hívja fel a figyelmet.
PADLÓMATRICA
A boltban a kampányra a következő padlómatrica hívja fel a figyelmet, egyúttal a termékekhez kalauzolja a vásárlót. Mindez egy plotterrel körbevágott, 4 színcolor, fehér vinilyre készült nyomat.
TERMÉKTÁROLÓ DISPLAY
GYŰJTŐKÁRTYA
Minden Dino Lego terméket vásárló személy kapna egy pontgyűjtő kártyát. Minden levásárolt 1000 Ft után a gyerekek egy dinólábnyomot ábrázoló matricát ragaszthatnak be a kártya hátoldalára.
PAPÍRZACSKÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése