Reklámkampány, POS

REKLÁMKAMPÁNY TERVEZÉSE
(KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)

A feladat reklámkampány készítése volt a Meska számára, mely egy olyan weboldal, ahol kézzel készült, egyedi termékeket lehet vásárolni.

MÁRKASZEMÉLYISÉG: nő, 30 éves, művészeti manager, felsőfokú végzettség, nem márkafüggő, kézműves ruhákat hord, belvárosban lakik stúdiólakásban, művészetek iránt érdeklődik, iPhone, érdekli az enyhén ezoterikus egészséges életmód, zöld meggyőződés, rövid haj.

CÉLCSOPORT: budapesti 18-4 éves nő, közép vagy felsőfokú végzettséggel rendelkezik.

A REKLÁM CÉLJA: a márka feljebb pozíciónálása.

A REKLÁM HANGVÉTELE: közvetlen, hiteles.

FELADAT ESZKÖZEI: sajtóhirdetés, Facebook applikáció, ambient és wish (25-30 mp).

SZLOGEN: Jó Meskának lenni!




Ambient



Sajtóhirdetés


Wish storyboardja




POS KAMPÁNY TERVEZÉSE
(KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)

Az alábbi képeken egy játékbolt számára terveztem POS kampányt. A választott márkám 
a Lego volt, amin beül a Dino Legónak készítettem terveket. 
A kampány szlogene: vadássz a dínókra!

KIRAKAT GRAFIKA

Techikailag egy átlátszó, vagy fehér vinyl-re nyomott négy színcolor, plotterrel körbevágott nyomat 1 méteres szegmensekből összeállítva. A kampányra a következő kirakatgrafika hívja fel a figyelmet.







PADLÓMATRICA

A boltban a kampányra a következő padlómatrica hívja fel a figyelmet, egyúttal a  termékekhez kalauzolja a vásárlót. Mindez  egy plotterrel körbevágott, 4 színcolor, fehér  vinilyre készült nyomat.






TERMÉKTÁROLÓ DISPLAY
GYŰJTŐKÁRTYA

Minden Dino Lego terméket vásárló személy kapna egy pontgyűjtő kártyát. Minden levásárolt 1000 Ft után a gyerekek egy dinólábnyomot ábrázoló matricát ragaszthatnak be a kártya hátoldalára.


PAPÍRZACSKÓ


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése