CSOMAGOLÁS TERVEZÉSE CIPŐSDOBOZRA
Feladatom három fajta (férfi, női, gyerek) cipősdobozra csomagolás tervezése volt a Camper cég Lifelovers kampányának apropójából. A témakör, amelyre a dobozok külső borítása készült a kirándulás volt. Követelmény volt, hogy a cipő valamilyen formában meg kell, hogy jelenjen a dobozon, anélkül, hogy fotót használnánk. A téma kapcsán egy felülnézeti képet találtam ki, úgy gondoltam, hogy ebbe jól beleintegrálhatók a cipők alak és mintázat szerint. Ilyen értelemben a cipők egyes elemei egy fiktív táj felülnézeti képének részeivé váltak. Célom volt, hogy a cipőket minél izgalmasabb nézetből mutassam meg, a dobozok egymás mellé helyezve összellő grafikával rendelkezzenek és a grafika a doboz oldalán folytatódjon, kiterítve egy térképet adva. Kézzel rajzoltam meg a cipőket és helyeztem el környezetükben, majd vízfestékkel festettem ki a „terepet”. Miután elkészültek a dobozokat fedő nyomatok, azokkal összhangban talpbetéteket készítettem a cipőkhöz.
(KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)
(KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)
BOROSCÍMKE (ÖREGHEGYI PINCÉSZET)
Három fajta (fehérbor, rosé és vörösbor) borosüvegre terveztem címkét. Adott volt a pincészet (Öreghegyi pincészet), melynek készítettem az alább látható logót. A címke tervezésében az inspirációt a szőlősök felülnézeti képe adta. Alapvető célom volt, hogy a szokványtól eltérő, alapvetően modern értelmezésű munka szülessen. (KREA Kortárs Művészeti Iskola - iskolai feladat)